23 mar 2017

Zioła w słoikach





Panuje od jakiegoś już czasu tren na umieszczanie roślin w słoikach.
Najmodniejsze z tego co widzę jest otaczanie roślin szkłem lub drewnem.
I słusznie - dodaje to uroku, eksponuje i podoba mi się najzwyczajniej. A już w szczególności kiedy sami przygotujemy takie oprawy dla roślinności. 
Słoiki są na fali - kremy w słoikach, las w słoiku, nawet w modzie jest picie ze słoików! No to czemu nie zasłoikować ziół. 
Gotuje dziś aromatyczny barszcz z buraków i pomysł na powieszenie kopru w słoiku był strzałem w dziesiątkę.W kuchni i domu unosi się przecudny, zapach lata. 
Chyba koper kojarzy mi się z letnimi warzywniakami, zielonymi i pachnącymi.
Sprowadzanie zieleni pod każdą postacią do domu zawsze sprawia mi mnóstwo radości i dodaje energii.
Dlatego polecam wszystkim gotującym - kupcie trochę zieleniny i wrzućcie do słoika z wodą. Gwarantuję uśmieszek na twarzy.
Do dzieła.
W planie zaraz po ekspozycji słoików mam wywieszenie butelek w tym miejscu - pokaże jak będą si wdzięczyć.

POTRZEBUJESZ:

zioła / świeża roślinność
słoik / butelka
sznurek/wstążka
reling-opcjonalnie bo zieleninka może też stać na stole czy blacie












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TOP